diumenge, 30 de novembre del 2008

I NO HA NEVAT!

Malgrat l'avís del MeteoCat informant de la possibilitat de nevades i gelades, malgrat les informacions de TV3 al respecte, i malgrat que ho teníem tot preparat per a qualsevol eventualitat provocada per una possible caiguda de neu, no ha nevat. I com deia l'Incendiari, més valia quedar-se a casa ben calentets. Ni això va ser necessari! doncs, va sortir el sol, es va girar vent, i res de res del que es preveia. Com va dir en Toni Nadal al Telenotícies Vespre: Anem a informar sobre les no nevades!

Ens va servir d'assaig per al futur; això sí!

I jo que ahir havia d'assistir en la meva qualitat de Conseller Nacional del meu partit al Consell Nacional d'UDC que es celebrava a Mollerusa, i que em vaig quedar per tal de preparar i afrontar qualsevol situació derivada de les nevades. I em sap greu, ja que, després del congrés, tenia ganes de captar l'ambient derivat dels darrers aconteixements en relació a les controvertides trobades entre Duran i Montilla.

L'amic Duran sap perfectament quins són els meus plantejaments ideològics respecte del posicionament d'Unió en qüestions nacionals, i moltes vegades discrepem en el seu mateix blog sobre el tema. De totes formes, penseu en l'aposta estrictament estratègica dels darrers plantejaments del partit, no tant per la seva relació amb Convergència, sino més aviat per deixar que CDC s'avoqui més en l'acostament cap als partits nacionalistes i UDC cap als no nacionalistes; i evidentment, tot acaba esent un joc d'equilibris sobre el que cal reflexionar en si la gent ho acabarà entenent o no.
I, en tot cas, el que no ens podem permetre, és deixar de ser el que som, pel que fa al nacionalisme i al contingut humanista del nostre ideari, i donar la sensació que la nostra finalitat sigui la d'esdevenir una UPN navarresa a la catalana.

Amb el fred però, sí que vam gaudir a la nit d'un espectacle futbolístíc com fèia temps que no vèiem! Ara sí que, perdent el Madrid i marcant autoritat com ahir amb el Sevilla, el Barça avança amb pas ferm cap a la consecució no només del títol de lliga sino d'un esplendor gairebé sense precedents.