dijous, 12 d’agost del 2010

BONES VACANCES!

Des d'aquest petit i encantador indret de l'Alt Empordà, que constitueix per a mi el meu segon poble. des de la més absoluta calma, de vegades tramuntanal, però calma al cap i a la fi. Des del bellmig del Parc Natural de l'Albera, just a la sempre imposada ratlla de França. Des del lloc on no sóc ni advocat ni Regidor. des d'un territori en el que la gent no coneix ni vol conèixer cap formació política que no sigui nacionalista/independentista.

Des d'aquí, és des d'on puc reflexionar reposadament sobre la feina realitzada durant el darrer any, sobre els pros i els contres, sobre la gent que t'envolta, la que t'agrada i la que no t'agrada, la que hi confies i la que no, la que et pensaves que hi podies comptar i el resultat no és l'esperat, etc; és des d'on no faig allò que s'en diu "desconectar", perquè vull seguir fent també durant les vacances el que a mi m'agrada, sí que trenco amb la rutina, però segueixo exercint les meves responsabilitats polítiques, doncs així ho permet la tecnologia; però ho faig amb un altre ritme, des d'una altra dimensió, i ho faig gaudint més que mai de la família, relacionant-me amb els amics amb qui no puc fer-ho durant la resta de l'any, i, preparant-me pel gran volum de feina que m'espera al meu despatx professional al setembre i per afrontar amb força la recta final d'aquesta legislatura que, dia rere dia, no fa més que evidenciar l'execució d'una obra de govern mai vista fins ara a la història de Palau-solità i Plegamans!

Des d'aquí us desitjo jo també que passeu unes molt bones vacances!